Opinia użytkownika: Edyta_571
Dotycząca firmy: Bodzio
Treść opinii: Po wejściu do salonu meblowego rozejrzałam się. Pani która wyglądała schludnie i czysto nie zainteresowała się moją osobą wyglądała przez okno. Dopiero po podejściu do niej i zapytaniu o meble zaczęła odpowiadać na moje pytania niestety nie znała podstawowych pojęć np. czy możliwe jest aby szuflady były z blumami. W sklepie było czysto i dostępne były katalogi z produktami niestety na biurku które zapewne miało służyć Pani ekspedientce do przyjęcie zamówienia itp. panował straszny bałagan było pełno niepookładanych dokumentów i artykułów biurowych. Pani nie dała mi żadnego katalogu do przejrzenia w domu, wizytówki gdybym miała dodatkowe pytania, nie zachęciła do skorzystania ze strony internetowej. Nie zapytała również czy mam jakieś dodatkowe pytania czy chciałabym zobaczyć inne meble np. w katalogu poza tymi wystawionymi w sklepie, nie powiedziała o dostępnych kolorach o podobnych fasonach.