Opinia użytkownika: Aga_37
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Przed wejściem do sklepu sprawdziłam otoczenie sklepu. Witryny i szyby były czyste. Na sali sprzedaży panował porządek. Na sali sprzedaży było około 8 klientów oraz 2 sprzedawców obecnych przy kasie w chwili mojego wejścia do sklepu. Po 10 minutach pobytu w sklepie, nikt się mną nie zainteresował, pomimo iż cały czas przebywałam w dziale z kołdrami. Poprosiłam więc obecnego sprzedawcę na sali sprzedaży o pomoc. Pracownik był zajęty porządkowaniem asortymentu na sali sprzedaży. Na moją prośbę pracownik życzliwie i serdecznie okazał pomoc. Sprzedawca podał mi pełną specyfikę produktów. Sprzedawca rekomendował droższy produkt przede wszystkim na możliwiość prania w temperaturze 90% oraz z uwagi na jakość produktu. Nie zaproponowano mi produktu dodatkowego podczas rozmowy na sali sprzedaży. Produkt promocyjny został mi zaproponowany podczas obsługi przy kasie. Były to mydełka do kąpieli w postaci ozdobnych różyczek. Sprzedawca nie próbował nakłaniać mnie do podjęcia decyzji od razu. Był cały czas do mojej dyspozycji i wyraził chęć dalszej pomocy po odejściu na salę sprzedaży. Sprzedawca zaproponował mi 4 produkty o zróżnicowanych cenach.