Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: nattan

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Sklep znajduje się w dogodnej dla mieszkańców Bemowa i Bielan lokalizacji, z dobrym dojazdem autobusowym i tramwajowym. Market był utrzymany w czystości, poszczególne działy i alejki dobrze oznaczone, asortyment bogaty i prawidłowo uporządkowany. Przy kasie obsłużono nas sprawnie i miło, dziękując za wizytę i zapraszając ponownie.Niestety spotkała nas też bardzo nieprzyjemna sprawa. Skusiliśmy się na promocję pufa-podnóżka w cenie 19,99 zł. Wybraliśmy kolor limonkowy, ale na paragonie cena była 5 zł wyższa. W Punkcie Obsługi Klienta poprosiliśmy o wyjaśnienie. Obsługująca nas pani zadzwoniła do odpowiedniego działu, po czym poinformowała nas, że to cena „od” – niegrzecznie akcentując słowo „od”. Stwierdziłem, że pójdę i zrobię zdjęcie - usłyszałem „proszę bardzo” towarzyszące wzruszeniu ramion.Gdy wróciłem ze zdjęciem, do POKu ustawiła się już kolejka. Gdy byłem drugą w kolejności osobą, obsługująca nas wcześniej pani na nasz widok odeszła od lady i zajęła się ustawianiem butelek, przekładaniem papierów i zaglądaniem do komputera. Było to ewidentnie zachowanie naumyślne. Co więcej, druga z pań natychmiast po naszym podejściu miała gotową odpowiedź – cena pufa (oryginalnie używała nieprawidłowej, żeńskiej formy) to 24,99 zł, a tylko czerwone są po 19,99 zł. Próbowałem pokazać zdjęcie z ceną pufów limonkowych, lecz usłyszałem „Przecież nie zostawię stoiska i nie pójdę z panem! Proszę iść do punktu obsługi na górze!”Tak bezczelnego zachowania po prostu się nie spodziewałem, więc do POKu na piętrze dotarłem zdenerwowany. I tu miłe zaskoczenie – uśmiechnięta pani wesoło rozładowała atmosferę, spojrzała na zdjęcie i zaczęła żartować, że ktoś coś pewnie znowu przeoczył, poprosiła, by zaprowadzić ją do miejsca z pufami, gdzie przekonała się na własne oczy, że cena 19,99 zł była pod pufami każdego koloru – z dokładnym opisem i kodem, który zgadzał się z kodem na pufach. Powiedziała, że oczywiście zwróci nam różnicę. Wykonała jeszcze telefon informujący o błędzie, przeprosiła za sytuację i miło pożegnała. Dzięki takiemu finałowi przyznaję ogólną ocenę -1, choć zachowanie pań w POKu na parterze było skandaliczne.