Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Tomasz_1889

Dotycząca firmy: T-Mobile

Treść opinii: Z pozoru profesjonalny i dobrze pomyślany salon, ale pracownicy - błagam, mniej takich!Nie interesują się klientem a jedynie sprzedażą i co z tego że klient mało światowy i nie rozumie która Nokia nie ma GPS-u, albo innych lepszych funkcji - to jego problem! Klient chce zobaczyć przykładowy telefon - niech idzie do gablotki - co z tego że nie wie do której z sześciu - jego problem! Ale to jeszcze nic - mnie osobiście - wprowadzono w błąd przy podpisaniu aneksu - OK, rzecz ludzka, ale to co nastąpiło potem to gehenna i droga przez mękę - nikt nie chce wziąć odpowiedzialności, pracownicy mówią że nie da się nic zrobić, albo że wysłali dokumenty, albo że uwaga - kierownik? - kierownik w niczym nie pomoże!!! Sytuację ratuje, choć niewiele, ten kierownik, bo jak już się do niej dostać, to okaże się że można, można zmienić pomyłkę w jeden dzień - czekałem 4 godziny!!! A włąściwie 2 tygodnie i cztery godziny!!!