Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bershka
Treść opinii: Wykonywałam obserwację w sklepie Bershka, w Kielcach, w Galerii Echo. Oceniałam ogólny wygląd sklepu, czystość, estetykę ubioru manekinów oraz przede wszystkim jakość obsługi Klienta. Pracownicy sklepu nie są zainteresowani Klientem, nie zostałam powitana po wejściu do sklepu, nie zaproponowano mi pomocy. Podczas wizyty w przymierzalni potrzebowałam innego rozmiaru kurtki, w przymierzalni nie było Pracownika. Kiedy wyszłam z przymierzalni i udało mi się znaleźć Sprzedawcę, poprosiłam o pomoc i przyniesienie mi innego rozmiaru kurtki na co otrzymałam odpowiedź, niesympatycznym tonem, iż mam sobie sama poszukać. Natomiast przy zwrocie zakupionej dopiero rzeczy Kasjerka była nieuprzejma, skomentowała to słowami "No osłabiła mnie Pani". W sklepie pracuje nieuprzejma, niekulturalna i niezainteresowana Klientem obsługa.