Opinia użytkownika: Beata_880
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Gdy weszłam na sale sprzedaży, skierowałam swoje kroki na dział z obuwiem damskim. W drodze na ten dział mijałam pracownika który przywitał mnie słowami dzień dobry i spytał w czym może mi pomóc. Jednak z racji tego że jeszcze nie zdążyłam się zapoznać z żadnym asortymentem , podziękowałam za pomoc. Gdy wybrałam buty które mi się najbardziej podobały okazało się iż nie mogę znaleźć swojego numery więc postanowiłam poprosić o pomoc pracownika. Pracownik przyszedł mi z pomocą lecz stwierdził że już innych numerów nie ma. Po przymierzeniu 3 różnych par butów zdecydowałam się kupić pierwsze z nadzieją że po spokojnym przymierzeniu w domu jednak nie okażą się za duże. Przy kasie pracownik poinformował mnie że mam 3 miesiące na oddanie obuwia oraz zaproponował pastę czyszczącą obuwie. Po jeszcze jednym przymierzeniu obuwia w domu zdecydowałam się jednak po nie całej godzinie oddać buty do sklepu. Pracownik bez problemu dokonał zwrotu towaru i nie robił żadnych problemów. Dzisiejszą ocenę oceniam pozytywnie.