Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Deutsche Bank
Treść opinii: Byłam 25 stycznia 2013 około godziny 15.00 - 17.00 i chcąc załatwić w miarę prostą sprawę w moim mniemaniu, zostałam potraktowana jakby ktoś z obcej planety.Jestem klientem tego banku już dość długo, ale po tym co się wydarzyło wiem na 100 % że wkrótce zamknę konto.Z jednego powodu, braku kompetencji pracownika, jak również kompetencji pracowników infolinii tego banku (musiałam wykonać dwa telefony i stracić około 30 minut, tylko po to żeby nie uzyskać merytorycznych informacji).Ale przejdę do meritum.Mam zajęte konto przez komornika w tym banku.Sporą cześć już spłaciłam osobiście u komornika.Wcześniej już po zajęciu tego konta, wpłynęła drobna kwota (do 100 zł) ale zawsze, przecież "pieniądz nie śmierdzi".Udałam się właśnie do tego banku, aby tę zajętą kwotę przelano na konto komornika ( idąc za radą właśnie komornika).Przedstawiłam jak się sprawy mają, Pan raczej przy kości, okazała się być zaskoczony bo on"nie wie jak się takie sprawy załatwia" ale powiedział że zrobi przelew.Wziął zwykła kartkę papieru( nie jakiś formularz bankowy) napisał po prostu 3 zdania, że przelewa na wskazane konto kwotę i kazał się podpisać.Tak uczyniłam i jeszcze zapytałam kiedy te środki zostaną przelane, usłyszałam że w poniedziałek.I co?Do dnia dzisiejszego (a minął miesiąc) nic się nie zmieniło, nie ma nawet żadnego śladu w systemie transakcyjnym na koncie.Suma sumarum ja konto w tym banku zamknę wkrótce.Stracicie klienta dzięki waszej niekompetencji.Nie polecam innym.