Opinia użytkownika: Krzysztof_781
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Jako nowy klient getin banku posiadam dostęp do konta przez internet.Korzystałem i korzystam w ten sposób z usług w innych bankach i jak dotąd korzystanie z portalu oceniam dobrze,wysokie bezpieczeństwo(chasła wysyłane na telefon) a jednocześnie w miarę proste logowanie,różne funkcjonalności,najważniejsze informacje w zakładce "twój portfel",intuicyjny dostęp.Sedno mojej obserwacji dotyczy funkcjonalności "TWÓJ OPIEKUN" którą postanowiłem wykorzystać aby sprawdzić,moim opiekunem jest Ilona W. Myślałem że może chodzi o zapytanie w formie czatu z konsultantem jednak okazało się że bardziej chodzi o korespondencję mailową.Zadałem proste pytanie -czy bank pobierze sobie pierwszą (i kolejne) ratę z mojego ror czy sam mam robić przelewy. Przez pierwsze dwa dni sprawdzałem pocztę i logowałem się na konto w banku oczekując odpowiedzi,później już nie zwracałem na to uwagi bo mój problem sam mogłem łatwo rozwiązać.Po pewnym czasie dostałem odpowiedź wraz z przeprosinami za długi czas oczekiwania ale ponad tydzień to moim zdaniem zdecydowanie za długo.Ogólnie pozytywna ocena ale ta funkcjonalność na pozytyw moim zdaniem nie zasługuje.