Opinia użytkownika: Katarzyna_2576
Dotycząca firmy: Dialog
Treść opinii: W dniu dzisiejszym miałam okazję zadzwonić na infolinie Dialogu. Przyczyna tego był otrzymany mail z informacją o dostepnym usługach bezpieczny internet oraz wirtualny dysk. Oba maile zawierały informacje dotyczące możłiwości korzystania z usługi już od teraz. Zastanowiło mnie to poniewaz juz kilka razy nadziałam się na tym,że płaciłam w Dialogu za usługi, których w ogóle nie chciałam. I tak tez było tym razem, gdyby nie moje zainteresowanie i ciekawość po 2 miesiącach płaciłabym jedyne 20 zł więcej za usługe, której nie zamawiałam i nie chciałam. Do infolinii nie mam żadnych zastrzeżen, konsultant zarejestrował moją rezygnację. Problem polega na jakośc usług jakie oferuje DIALOG. Jak można wysłać maila bez informacji o konsekwencjach i kosztach? Owszem przy wirtualnym dysku była adnotacja, że po przekroczeniu limitu będą dodatkowe koszty. Natomiast informacji o tym ,że po 2 miesiącach korzystania z usługi będzie się ponościć koszty w wysokości 9,90 zł juz nie było . Jest to dla mnie karygodne. Zwykłe naciąganie klienta na usługi, których nie zamawiał i nie chciał z nich korzystać. Gdyby nie moje poirytowanie i doświadczenie z tego typu naciągactwem pewnie po 2 miesiacach zobaczyłabym fakturę wyższą o 20 zł. Wielki minus za taka metodę polecania dodatkowych usług.