Opinia użytkownika: Magda_229
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: sporadycznie korzystam z tego banku posiadam w nim konto, kartę płatniczą. karta jednak nie była nigdy aktywowana, teraz chciałam wypłacić pieniądze z bankomatu postanowiłam ja aktywować. Pani w banku powiedziała mi że muszę dzwonić na infolinię, po rozmowie okazało się ze weryfikując telefonicznej nie przeszłam i uzyskałam odpowiedz ze ze karta jest nie aktywowana. Zbulwersowałam się ponieważ płacę za nią 10 zł miesięcznie a nie mogę jej użyć jak jest taka potrzeba. Gdy napisałam maile do banku okazało się ze moja karta jest już dawno aktywowana jednak ja tego nie robiłam zrobili to za mnie. Jednocześnie pani na infolinii mogła mi powiedzieć ze karta jest aktywowana a nie oznajmiać mi ze nie przeszłam weryfikując danych osobowych i ze nie może jej aktywować.