Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: GG (dawniej gadu-gadu)
Treść opinii: Korzystam z nowej wersji komunikatora GG - GG11. Podczas robienia porządków w archiwum zauważyłam, że nie mogę usunąć jednej z rozmów - wszystkie inne dały się usunąć, a przy tej jednej pojawiał się komunikat, że konwersacji nie można usunąć i "prosimy spróbować później" albo też najczęściej nie było żadnego komunikatu, a konwersacja pozostawała. Szukałam rozwiązania w Internecie, ale nic konkretnego nie znalazłam, napisałam więc do obsługi GG poprzez formularz kontaktowy na stronie www.gg.pl opisując swój problem. Napisałam w weekend, a tuz po weekendzie w poniedziałek otrzymałam odpowiedź od Pani Anny z obsługi GG. W sumie wymieniłam z nią w ciągu dnia kilka maili. Problem został pomyślnie rozwiązany. Pani z obsługi była kompetentna, zauważyła, że podałam jej przez pomyłkę nieprawidłową wersję mojego komunikatora, prawidłowo oceniła i problem, a jej wskazówki pozwoliły na usunięcie topornej konwersacji. Kontakt był konkretny i uprzejmy. Jestem też mile zaskoczona szybkością obsługi - spodziewałam się, że na odpowiedź przyjdzie mi dłużej poczekać i nie byłam pewna, czy otrzymam indywidualną odpowiedź na swój problem, czy może automatyczny komunikat, żeby poszukać odpowiedzi w FAQ (oczywiście odpowiedzi jakie dostałam, nie były z żadnego automatu i pasowały do mojego problemu).