Opinia użytkownika: Wojciech_703
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: W dniu dzisiejszym wybrałem się na zakupy do sklepu należącego do sieci biedronka, w celu zakupu nabiału. Wejście do sklepu- przed drzwiami opróżniony kosz, czyste szklane drzwi, czyste płytki na podłodze(mimo mokrego śniegu na zewnątrz) po wejściu do sklepu w oczy rzuca się nieuporządkowana sterta leżących bezładnie czerwonych wózko-koszyków, to na minus. Idę do lodówki z nabiałem, po drodze widzę krzątających się po sklepie pracowników(to dobrze w sytuacji gdy osoba odwiedzająca sklep chce o coś zapytać) ja zapytałem panią gdzie znajdę serek do chleba o który mi chodziło. Pani bezbłędnie zaprowadziła mnie do szukanego przeze mnie artykułu, świadczy to o znajomości ułożenia asortymentu na sklepie-tutaj plus dla biedronki. Zapakowałem do koszyka dwa serki i udałem się do kasy. Mimo niewielu klientów 3 kasy otwarte, i przy wszystkich trzech tłok. Pan przy którego kasie ustawiłem się początkowo pracował wyjątkowo powoli i niesprawnie, podobnie z resztą jak pani przy drugiej z kas przy której stałem w kolejce. Po chwili oczekiwania zmieniłem kasę na trzecią, i opuściłem sklep jako obsłużony szybciej niż ludzie stojący w kolejce przede mną w dwóch pozostałych kasach przy których stałem. Pani obsługująca mnie zrobiła to szybko i sprawnie, pamiętając o zwrotach grzecznościowych(dzień dobry, do widzenia, zapraszam ponownie) Wygląd miejsca oceniam na 3 ponieważ przy wejściu trzeba było mijać wspomniane koszyki, żeby dostać się do wnętrza sklepu.