Opinia użytkownika: Justyna_47
Dotycząca firmy: KappAhl
Treść opinii: Wchodząc do sklepu zostałam bardzo miło powitana przez sprzedawczynie, ale dały mi chwilę, abym rozejrzała się po asortymencie i dopiero po chwili podeszła do mnie Pani proponując pomoc. Szukałam zwykłej bluzeczki pod sweter, pokazała mi kilka rodzajów, wyszukała także w artykułach z promocji. Kiedy poszłam do przymierzalni ta sama ekspedientka przyszła zapytać, czy wszystko pasuje, czy może przynieść inny rozmiar, a kiedy wyszłam, Pani odebrała ode mnie rzeczy, na które się nie zdecydowałam, mówiąc że rozwiesi, a kiedy skierowałam się do kasy, podeszła, by mnie obsłużyć. W czasie obsługi prowadziła ze mną rozmowę, aby zbadać moje potrzeby, zachęciła mnie do założenia karty klubowej, dzięki czemu mogę liczyć na kolejne rabaty, a już przy dzisiejszym zakupie zapłaciłam 15% taniej. Bardzo mi się podobało, że nie została mi na wejściu narzucona pomoc oraz że jedna Pani cały czas mnie obsługiwała nie musiałam więc za każdym razem tłumaczyć, czego potrzebuję. Uważam dzisiejszą wizytę za bardzo udaną.