Opinia użytkownika: Konrad_29
Dotycząca firmy: DECATHLON
Treść opinii: Dwa miesiące temu w internetowym sklepie Decathlon zamówiłem produkt w promocyjnej cenie. Bardzo szybko otrzymałem dane do zrealizowania przelewu oraz szczegółowe wskazówki dotyczące śledzenie mojego zamówienia wraz z informacją, iż zostanie ono zrealizowane w ciągu 7 dni. Po dwóch tygodniach nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej dotyczącej możliwości odbioru zamówionego towaru. Napisałem w związku z tym maila. W odpowiedzi napisano, iż niestety produkt, który zamówiłem nie znajduje się na stanie magazynu i zostanie dopiero sprowadzony i czas oczekiwania został wydłużony, nie otrzymałem natomiast informacji dlaczego mnie o tym nie powiadomiono. Czekałem kolejne dwa tygodniu - produktu ani jakiegolwiek maila nie widać. Ponownie więc wysłałem wiadomość z prośbą o zwrot pieniędzy w związku z długim czasem oczekiwania na produkt. Tutaj bardzo szybko otrzymałem wiadomość, iż oczywiście sklep przeprasza za niedostarczenie produktu i zrealizuje przelew na moje konto, nic ponadto żadnego wytłumaczenia dlaczego produkt jeszcze nie dotarł. Był to mój pierwszy zakup w sklepie internetowym sklepu Decathlon i zapewne ostatni. Zdecydowanie nie polecam sklepu, obsługa w ogóle nie interesuje się stanem realizacji zamówienia i jeżeli klient sam się nie upomni to produktu nie zobaczy, wiele do życzenia pozostawia również organizacja i czas obsługi. Daleko w moim przypadku było do zapewnień, iż produkt otrzymam w ciągu 7 dni. Czekałem prawie miesiąc, ostatecznie zwrócono pieniądze. Na plus zasługuje jedynie wygląd sklepu oraz ceny. Co do asortymentu to jest on chyba tylko wirtualny skoro nie otrzymałem zamówionego produktu. Nie polecam !!