Opinia użytkownika: Karina_110
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Najpierw przez 10 minut krążyłam po parkingu, aby znaleźc miejsce do zaparkowania samochodu.Gdy wreszcie się udało wzięłam wózek sprzed sklepu i wyruszyłam na zakupy. W środku było nieprawdopodobnie dużo ludzi. Czystośc podłogi nie powalała na kolana. Próbowałam znaleźc cokolwiek w koszach, ale panował tam spory chaos. Zauważyłam znaczne braki w chłodni z wędlinami, leżały tam nawet puste kartony. Poprosiłam pracownika o pomoc w znalezieniu folii spożywczej. Pani odparła, że nie wie, gdzie się ona znajduje i czy w ogóle mają taki produkt w ofercie oraz oświadczyła, że nie może mi pomóc. Produkt był jednak dostępny i po dłuższej chwili sama do niego dotarłam... Podeszłam wreszcie do kasy. Kolejka była spora, bo otwarte były tylko dwie kasy. Na dodatek kasjerki rozmawiały ze sobą i przekazywały sobie między klientami pieniądze. Pani przy kasie nie powitała mnie ani na mnie nie spojrzała. Wyglądała tak, jakby miała stanowczo dośc tego miejsca. Mruknęła pod nosem kwotę do zapłaty. Na moje pożegnanie także nie odpowiedziała...