Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: W oddziale długi czas oczekiwania na obsługę, klienci stoją czekają, dopiero po około 0,5 godziny od wejścia do oddziału doradca zapytał w czym może pomóc i zaproponował, żeby usiąść i poczekać. Dwa czynne sanowiska, jednak kiedy przychodzi już kolej na obsługę doradca informuje, że jest umówiony z innym klientem. Po około godzinnym oczekiwaniu, w końcu dochodzi do obsługi. Doraca pyta w czym może pomóc jednak nie wstaje i nie wita się z klientem. Kontakt bezposredni z doradcą miły, jest otwarty potrafi dostrzec potrzeby klienta i dostosować ofertę. Pytając o inne sprawy związane z kredytem hipotecznym, wycene doradca potrafi odpowiedzieć szczegółowo na pytanie, dodtkowo wyraża swoją empatię. Po zakończniu wizyty doradca wręcza wizytówkę i informuje, że w każdej chwili ożna napisać i odpowie na wszelkie pytania. Kontak z doradcą miły aczkolwiek smam oragnizacja obsługi pozostawia wiele do życzenia.