Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: W oddziele banku, iła atmosfera. Po wjściu do banku doradca wita klienta wstając i zadaje pytanie" w czym mogę pomóc ?" Pytając o ofertę pracownik banku stara się dostosowa ofertę do potrzeb klienta, używa zwrotów schematycznych przyjętych jako norma podcs obsługi klienta. Bardzo miły kontakt z doradcą, podczas dostosowywania oferty doradca uśmiecha się, pyta czy taka oferta się podoba. Pomimo profesonalej obsługiw oddziale nie działą stanowisko internetowe dla klienta, jednak doradca od razu zapewnia, że problem zostanie roziwązany przy następnej wizycie będzie działać. Po zakończeniu rozmowy doradca informuje, że za kilka dni skontaktuje się z zapytaniem jaka jest decyzja. Po kilku dniach faktycznie nastapił kontakt. Jeśli chcodzi o elemety estetyczne, każdy doradca jest ubrany z określonyi wymogami.