Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Zara

Treść opinii: Zamówiłem za pośrednictwem strony www.zara.com spodnie marki Zara, z tego powodu, że nie było już odpowiedniego rozmiaru w sklepie w Płocku.Po wejściu na stronę, bez problemu znalazłem odpowiedni dział. Strona jest przejrzysta, wykonana w stylu minimalistycznym, a jej obsługa jest domyślna. Po znalezieniu odpowiedniego produktu (spodni) przeszedłem kilka prostych kroków z rejestracją w serwisie włącznie. Dokonałem płatności za pomocą karty płatniczej Visa, gdyż tylko taka jest możliwość. To według mnie minus, ponieważ nie wszystkie karty mają autoryzację do płatności internetowych. Serwis poinformował mnie, że wysyłka z powodu okresu wyprzedaży może przedłużyć się do 5-7 dni. Wybrałem opcję odbioru w salonie, wtedy przesyłka jest bezpłatna. Istnieje jednak możliwość zamówienia na wskazany adres. Na każdym etapie realizacji zamówienia byłem informowany e-mailem o statusie informacji, a gdy spodnie były do odbioru dostałem SMS. Gdy przyszedłem po odbiór do salonu zostałem bardzo pozytywnie zaskoczony. Pani w kasie wylegitymowała mnie, po czym udała się za zaplecze po moją przesyłkę. Był to kartonik opakowany w czarną, nieprześwitującą folię. Widniała na nim tylko naklejka z moim nazwiskiem oraz danymi do przesyłki. Po zdjęciu folii w domu zobaczyłem zwykły ale porządny kartonik z niewielkim napisem ZARA. W środku, złożone spodnie były owinięte w biały papier. Ponadto znajdowało się wydrukowane na gustownym papierze potwierdzenie zamówienia pełniące rolę paragonu, oraz kolorowa ulotka mówiąca o możliwościach ewentualnego zwrotu. I tutaj kolejne zaskoczenie. Okazuje się, że mamy 30 dni na zwrot bez podania przyczyny, ale co najlepsze nie musimy odsyłać spodni na swój koszt, lub odnosić do salonu. Mamy możliwość bezpłatnego zamówienia kuriera do naszego domu, który odbierze ubranie i odeśle na koszt ZARY. Zwrot otrzymamy na konto. Reasumując jestem bardzo pozytywnie zaskoczony realizacją zamówienia przez zara.com. Uważam, że jest to jeszcze lepsza opcja zakupu niż zakupy w salonie. Co najlepsze, za wszystkie udogodnienia nie zapłaciłem ani złotówki więcej niż zapłaciłbym w sklepie.