Opinia użytkownika: karolinka_kb
Dotycząca firmy: Long Play
Treść opinii: W Walentynki (2013) byliśmy grupa znajomych w Longplay . Stolik mieliśmy zarezerwowany, o 20.15 zamówiliśmy 5 zestawów sushi. Kelnerka powiedziała, że czas oczekiwania 1,5godz. Zgodziliśmy się, po ok 2godz pytamy kelnerki kiedy będzie sushi, ona odpowiada, że nie wie. Może ewentualnie się dowiedzieć. Okazało się, że sushi dla nas nawet nie zaczęto robić. Żadnego przepraszam, tylko propozycja, ze 2 zestawy może nam kucharz zacząć robić teraz a koleje 3 po innych klientach, ale nie wiadomo kiedy. Na drinki czekaliśmy za każdym razem ok 20min. To jakaś kpina. W międzyczasie oczywiście były realizowane dostawy. Na pytanie czy jest szef, kelnerka odpowiedziała, że jest. „A czy można go prosić? No ale teraz nie ma”. Taki dialog był z ta panią. Na pytanie o jakieś wina, czy może coś zaproponować, powiedziała, że tam jest półka, proszę sobie wybrać. Masakra jakaś. Nie wiem, jak można tak traktować klientów. Wiem, że było dużo zamówień, ale to chyba było do przewidzenia, skoro wszystkie stoliki były niby zarezerwowane. Można było się przygotować lepiej. Jestem strasznie zawiedziona i rozczarowana. To była moja ostatnia wizyta w tej knajpie, moich znajomych zresztą też. I radzę właścicielowi zatrudnić jakieś bardziej rozgarnięte osoby.