Opinia użytkownika: Karina_110
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Do oddziału Alior Banku w Opolu wybrałam się, by zamknąć konto, z którego już nie korzystam. W środku było bardzo czysto i przyjemnie. Dość duża kolejka ustawiła się przy kasie oraz kantorze. Na obsługę czekałam ok. 5 minut, ponieważ Pani zajmująca się obsługą klientów indywidualnych była zajęta. Po pożegnaniu klienta, zaprosiła mnie do stanowiska i powitała. Zapytała w czym może pomóc. Wyjaśniłam, że chcę złożyć dyspozycję zamknięcia mojego rachunku. Bardzo dużym plusem było to, że obyło się bez zbędnych pytań o motywy mojej decyzji, namawiania do miany zdania czy rozmowy z infolinią, jak to miało miejsce w innym banku. Panki była kompetentna i wszystko zostało załatwione ekspresowo. Za każdym razem informowała mnie, co po kolei robi. Ubrana była elegancko, w białą koszulę, marynarkę. Widoczna była plakietka z nazwą banku, imieniem bankiera oraz stanowiskiem, które zajmuje. Pani była uśmiechnięta i wydawa się bardzo sympatyczna. Sprawę załatwiałam nie dłużej niż minuty.