Opinia użytkownika: Karina_110
Dotycząca firmy: Stradivarius
Treść opinii: Kontakt z tą firmą należy do udanych, mimo słabej jakości produktu, który tam nabyłam. Mianowicie, skusiłam się na zakup koszuli. Bardzo mi się podobała od dawna, a że akurat była seria wyprzedaży, postanowiłam ją kupić w okazyjnej cenie. Radość nie trwała zbyt długo, ponieważ już następnego dnia wieczorem zauważyłam, że koszula pęka z tyłu na szwie. Wróciłam więc do sklepu, by złożyć reklamację. Szczerze nie wierzyłam, że uda mi się odzyskać pieniądze, a reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie. Bardzo sympatyczna pracownica przyjęła ode mnie koszulę i spisałyśmy stosowny formularz. Wyjaśniła mi także, że takie wady jak ta dość często się zdarzają. Pozostało mi czekać na odpowiedź. Po upływie 5 dni dostałam wiadomość, że reklamacja została przyjęta i zostałam zaproszona ponownie do sklepu. Pani zaproponowała mi wybranie innego produktu z najnowszej oferty, jednakże odmówiłam i poprosiłam o zwrot pieniędzy na konto. Wszystko odbyło się w przesympatycznej atmosferze, Panie pracujące w sklepie znały się na rzeczy i były bardzo kompetentne. Podczas każdej z moich wizyt czystość sklepu była bez zarzutu, a w tle grała przyjemna dla ucha muzyka. Na obsługę przy kasie także nie musiałam czekać, ponieważ nzawsze jedna z pracownic czekała tam na klientów.