Opinia użytkownika: Karina_110
Dotycząca firmy: MEDYCZNE ABC
Treść opinii: Wstąpiłam do apteki przy okazji innych zakupów. W środku było 7 osób, ale obsługa szła bardzo sprawnie, ponieważ czynne były wszystkie stanowiska kasowe. Czekałam w kolejce zaledwie 3 minuty. Na prawo od wejścia stał stolik a na nim leżały ulotki dla pacjentów. Znajdował się tam również fotel, na którym można było usiąść i poczekać na swoją kolej lub na osobę robiącą zakupy apteczne. Wewnątrz było czysto i schludnie. Nie unosił się w powietrzu nieprzyjemny zapach lekarstw. Po prawej stronie od wejścia, przy dziale z kosmetykami Vichy, farmaceutka udzielała porad jakieś Pani. Witryna sklepowa była przejrzysta, były na niej naklejone plakaty z informacją o darmowych badaniach oraz reklamy niektórych dermo kosmetyków. W aptece chciałam kupić szampon. Niestety okazało się, że nie ma go już na stanie. Bardzo sympatyczna Pani, która mnie obsługiwała zaproponowała, że sprawdzi czy jest dostępny w hurtowni i jeśli mam takie życzenie zamówi go dla mnie. Skorzystałam chętnie z tej propozycji (a już następnego dnia rano szampon był do odbioru). Poprosiłam także o poradę na temat kremu, nad kupnem którego od dłuższego czasu się zastanawiam. Z uwagi na moją wrażliwą skórę bałam się jednak czy należycie spełni swoje zadanie i czy nie zrobię sobie nim krzywdy. Pracownica zapewniła, że jest bardzo delikatny i dała mi kilka próbek preparatu.