Opinia użytkownika: MARKA
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Wiedzę i kompetencje personelu oceniam niedostatecznie.Personel sklepu wykazuje zbyt wąską specjalizację. Przy ustalaniu ceny towaru pomagały mi aż trzy osoby z personelu. Ceny towaru nie można było ostatecznie ustalić bo została wyłożona do sprzedaży przed jej ustaleniem. W konsekwencji towaru tego nie pozwolono mi kupić.Na sali sprzedażowej znajdowały się dwie osoby. Jedna zajmowała się układaniem towaru , druga kasą. Było bardzo dużo osób kupujących. Personel zajęty swoją pracą nie reagował na zawołania i prośby klientów. Personel ubrany był w kurtki z polaru koloru granatowego.Oferta niewielka. Ceny dość wysokie w stosunku do innych supermarketów.Organizacja dość dobra . Czas obsługi 10 minut dla jednego klienta.Towar rozrzucony zapewne przez klientów. Różne asortymenty ze sobą wymieszane.Opakowanie pieczarek przy odzieży.