Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Nationale-Nederlanden
Treść opinii: Byłam w tym oddziale OFE i chciałam zaktualizować swoje dane personalne. Sam oddział dość zadbany, mogłam skorzystać z parkingu pod wejściem. Recepcjonistka (której strój zdecydowanie nie należał do formalnych - być może dlatego, że był to piątek) zaprosiła mnie do pokoju dla klientów. Niestety nie potrafiła udzielić mi żadnych informacji, nie potrafiła odpowiedzieć na moje pytania dotyczące wymaganych formalności. Próbowała zbyć mnie jakimiś ogólnymi odpowiedziami, które w żaden sposób mnie nie satysfakcjonowały. Ostatecznie zdecydowała się poprosić o wsparcie innego pracownika. Pracowniczka, która również nie była ubrana "biznesowo" z pewnością posiadała większą wiedzę, natomiast i tak nie była w stanie wyjasnić mi panujących w ich organizacji procedur. Przyznała, że sama ich nie rozumie. Moja wizyta okazała się zatem stratą czasu, gdyż muszę mieć ze sobą jeszcze inne dokumenty (o których nie było nigdzie informacji- sprawdzałam na www). Biorąc pod uwagę taką obsługę klienta i kompetencje pracowników na pewno nie pójdę już do tego oddziału - nawet mimo tego, że jest on w najdogodniejszej dla mnie lokalizacji.