Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy sieci dyskontowej Lidl. Konkretnie obserwacja dotyczy sklepu w Lublinie przy ul. Jana Pawła II. Parking przed sklepem był należycie odśnieżony. W gablocie przed sklepem umieszczone były plakaty z aktualną ofertą sklepu. Szyby w gablocie były były czyste, a plakaty aktualne. Podłoga w sklepie była czysta i utrzymana w należytym porządku. Przy wejściu na halę sprzedaży były dostępne gazetki z aktualną ofertą promocyjną. Produkty na półkach były równo poukładane, jedynie niewielki nieład i chaos panował w strefie produktów przemysłowych (umieszczonych w koszach metalowych). Na ogól produkty były dobrze oznakowane odnośnie etykiet z cenami. Na dziale z pieczywem, był dostępny chleb i bułki. Warzywa i owoce również wyglądały na świeże. Przy kasie była niewielka kolejka, a kasjer szybko i sprawnie prowadził obsługę, dzięki czemu czas oczekiwania był bardzo krótki. Kasjer był miły i uprzejmy.