Opinia użytkownika: Rozważna
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Miła i fachowa obsługa- personel ubrany w czyste stroje służbowe, jest zaopatrzony w indentyfikatory. Wielokrotnie obserwujac pracę tych ludzi zauważyłam iż personel jest spokojny i zrównoważony, profesjonalnie podchodzący do tematu rozmowy z Klientem.Więc prócz miłej i fachowej obsługi liczyć tu można na słynną już kawę przygotowaną do rozmowy. Niedogodności są dwie: miejsc siedzących troszkę mało,lecz stanowisk na tak mały bank jest aż pięć, więc nie trzeba zbyt długo czekać na swoją kolejkę, nawet stojąc.Dla mnie też mało komfortowe jest to, że boksy pracowników przedzielone są oszklonymi ściankami, przez które słychać rozmowę Klienta z pracownikiem, co sprawia, że aby porozmawiać i wyłuszczyć temat trzeba by gadać szeptem, by osoba oczekująca w kolejce nie słyszała naszej rozmowy- to mnie troszkę zraża do tego banku. Oferta różna: pożyczki,,lokaty, fundusze,kredyty mieszkaniowe, samochodowe - tym nie jestem zainteresowana w tym banku.Przyszłam zamknąć konto: bez problemów, bez namawiania mnie na pozostanie, przy minimalnych formalnościach, szybko. Na koniec podziękowano mi za współpracę dotychczasową.To miłe.Dalsze obserwacje:bankomat sprawny, znajdujący się na zewnątrz banku.