Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Oysho
Treść opinii: Wchodząc do sklepu Oysho w Alfa Centrum w Białymstoku zostałam przywitana z uśmiechem przez sprzedawcę znajdującego się przy strefie wejścia. Drugi ze sprzedawców znajdował się za kasą i obsługiwał klienta. Po kilku minutach przeglądania przeze mnie asortymentu podszedł sprzedawca i zadawał pytania otwarte badając moje potrzeby. Pomógł mi znaleźć dany asortyment oraz rozmiar. Następnie zaprosił do przymierzalni. Będąc w przymierzalni poprosiłam sprzedawcę o wymianę danego produktu na większy rozmiar. Sprzedawca bez wahania udał się na salę sprzedaży i po 1-2 minutach podał mi produkt. Po wyjściu z przymierzalni udałam się do kasy. Sprzedawca niestety nie zaproponowała mi sprzedaży wiązanej. Obsługiwała mnie przy kasie z uśmiechem i pochwaliła mój zakup. Na koniec poinformowała mnie o możliwości zakupu karty podarunkowej. Po zakończonej transakcji sprzedawca życzył mi miłego wieczoru oraz zaprosił ponownie do odwiedzenia sklepu.