Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Audytor został zauważony i przywitany przez personel od razu po wejściu do sklepu. Panował w nim porządek, brak było leżących na ziemi pudełek, stojących drabin, które mogłyby przeszkadzać w przemieszczaniu się. Interesujące obuwie można było łatwo odnaleźć, gdyż były one logicznie pogrupowane. W tle słychać było przyjemną muzykę, temperatura na sklepie była optymalna, wnętrze bardzo przyjemne. Po około 5 minutach od wejścia Ekspedientka zapytała jakiego rodzaju obuwie interesuje obserwatora. Po uzyskaniu informacji zaproponowała kilka modeli oraz pomoc w odnalezieniu odpowiedniego rozmiaru. Wskazała na różnice pomiędzy poszczególnymi modelami, zalety każdego, materiał z jakiego są wykonane oraz sposoby czyszczenia. Sprzedawczyni poinformowała następnie o trwających wyprzedażach i zapewniła, że jeśli wizytujący będzie jej potrzebował, może liczyć na jej pomoc. Finalizując transakcję Ekspedientka zaproponowała preparat do pielęgnacji obuwia oraz wkładki do butów. Wykazywała się ona dużą inicjatywą, zaangażowaniem oraz uprzejmością w stosunku do klienta. Jej wygląd nie budził zastrzeżeń, był schludny, czysty i estetyczny. Sprzedawczyni była cały czas pogoda i uśmiechnięta, dzięki czemu budziła zaufanie.