Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Sklep Netto, który odwiedziłam mieści się nieopodal drogi, jest to obiekt wolnostojący. Na parkingu przed sklepem jest specjalny boks na wózki. Wózki były ładnie poukładane i poprzypinane, na ziemi również panował porządek. Przed wejściem stały dwa kosze na śmieci, były opróżnione z czystymi, nowymi workami w środku. Strefa wejścia również nie można niczego zarzucić, podłoga była czysta. Zabrałam koszyczek i ruszyłam na zakupy. Przy wejściu na salę stał pojemnik na ulotki, w którym znajdowały się aktualne ulotki „Od poniedziałku w Netto ”. Na sali sprzedażowej panował porządek, produkty były poukładane, z widocznymi cenami. Przeszłam do działu z owocami i warzywami produkty, były świeże, ładnie poukładane z widocznymi cenami. Dział z pieczywem nie odbiegał od przyjętej normy. Pracownik sali sprzedażowej ubrany był w firmowy strój. Produkty na stołach sportowych były ładnie poukładane z widocznymi cenami. Dział przemysłowy nie odbiegał od standardów, produkty były ładnie ułożone z widocznymi cenami. Po realizacji mojej listy zakupów udałam się do kasy. Przede mną do kasa tylko 1 osoba (otwarta 2 kasy na 4). Gdy nadeszła moja kolej, kasjerka przywitała mnie tradycyjnym „dzień dobry” i przystąpiła do kasowania produktów, po wykonaniu tej czynności wyraźnie powiedziała kwotę do zapłaty, a następnie kwotę reszty, paragon wraz z resztą dała mi do ręki, żegnając się ze mną.