Opinia użytkownika: Martyna_382
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: spłaciłam pół roku wcześniej kredyt ratalny. Wpłaty dokonałam w placówce na miejscu i od ręki. Pani w banku sprawdziła jaka jest aktualna kwota do spłaty całości i od razu tej wpłaty dokonałam. Po pół roku dostałam pismo z Getin Noble Bank iż mój kredyt nie został spłacony do końca ponieważ zabrakło 36,34 zł. Zadzwoniłam na infolinię i jeden z pracowników powiedział mi, że muszę dokonać tej wpłaty, następnie poszłam do oddziału w Mławie, gdzie zostałam poinformowana, że mój kredyt został zamknięty. Ponownie zadzwoniłam na infolinię i kolejny pracownik powiedział mi, że nie muszę dokonywać żadnej wpłaty ponieważ mój kredyt jest zamknięty i wszystko jest w porządku. Więc chyba szukają głupiego?