Opinia użytkownika: wampirek
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Ponad 3 lata temu zrezygnowałam z telefonu stacjonarnego. Rozwiązując umowę z TP uregulowałam wszystkie należności. Wczoraj dostałam wezwanie do zapłaty za telefon stacjonarny z firmy windykacyjnej. Najśmieszniejsze jest to, iż na wezwaniu nie było podanego nr telefonu tylko nr faktury i kwota. Zadzwoniłam do firmy windykacyjnej, aby dowiedzieć się, o co chodzi i usłyszałam, że TP sprzedało dług a wszystkiego dowiem się w TP. Pojechałam do salonu TP ( obecnie Orange) i jakież było moje zdziwienie jak Pani mnie obsługująca stwierdziła, iż nie ma wglądu do faktur, ponieważ mam rozwiązaną umowę z TP. Połączyła mnie przez telefon i tam przez ponad pół godziny słuchałam na przemian muzyki i „ wszyscy Nasi konsultanci są zajęci prosimy czekać na zgłoszenie się konsultanta”. Gdy wreszcie konsultant się zgłosił też nie umiał mi nic powiedzieć poza tym, że dług jest sprzedany i do faktur nie ma wglądu. Pozostaje mi zapłacić wielką kwotę 4, 66 gr. Trudno mieć pretensje do systemu komputerowego, ale niekompetencja pracowników pozostawia wiele do życzenia.