Opinia użytkownika: Izabela_707
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: Kino zlokalizowane jest w centrum handlowym Focus w Rybniku. W kinie byłam w niedzielę i problem pojawił się już na samum początku - brak miejsc do zaparkowania. Sam wygląd miejsca, w którym znajdowały się kasy i Snack Bar nie był zachwycający. Miejsce to stanowi za małą przestrzeń na dużą ilość osób, co miało miejsce w niedzielę. Dodatkowo wszystkie kasy były pozamykane i bilet należało kupić w Snack Barze, co wpłynęło na duże kolejki. Pani obsługująca Snack Bar sympatyczna, ale niestety gdyby nie moje pytanie odnośnie biletu parkingowego musiałabym zapłacić za parking. Po moim ww. pytaniu pracownik wziął mój bilet parkingowy i zeskanował go specjalnym urządzeniem - taka procedura wymagana jest by klienci nie płacili za parking. Następnie byłam zmuszona długo czekać na wejście na salę, a wynikało to z małej ilości sal, co powoduje również mały wybór repertuaru. Pracownicy byli ubrani w służbowe stroje. Przy wejściu na teren, na którym znajdowały się kasy panował ogólny rozgardiasz i nieporządek.