Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Postanowiłem pojechać do sklepu ikei, żeby zrobić jakieś drobne zakupy do domu. Chciałem kupić także zawieszkę do szafy, ponieważ mi się urwała, a kupiłem szafę w ikei więc tam spokojnie dokupię. Pytam pracownika sklepu czy mogę dostać taką zawieszkę, ponieważ kupiłem szafę 4 miesiące temu w ikei i niestety się urwała. Pan rzeczywiście potwierdził, że owszem szafa była kupiona w ikei i sprawdzi czy moge dostać zawieszkę. Bardzo długo musiałem czekać zanim pan znalazł produkt, ale znalazł, powiedział że zaraz mi ją przyniesie. Czekam dalej, pana nie ma bardzo długo bo około 15 minut, po czym przychodzi i twierdzi, że niesety nie ma w tej chwili takiej zawieszki i że będą ale dopiero na tygodniu. Oczywiście zacząłem duskutować, bo zanim poszedł to sprawdzał 15 czy zawieszka jest i podobno znalazł, że jest a teraz okazuje się, że nie ma. Przyszedł inny pan, sprawdził, ja czekam kolejne 15 minut i okazuje się że zawieszka jest. Panowie poszli szukać zawieszki, mijają kolejne minuty, ja czekam i czekam ale wkońcu panowie przychodzą i zawieszka jest. Jest niezadowolony z obsługi, ponieważ musiałem czekać aż godzinę żeby dostać zawieszkę, która była.