Opinia użytkownika: Marzena_139
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Posiadam usługę internetową tejże instytucji (inne nie mają zasięgu w mojej lokalizacji, mimo ze to scisle centrum - absurd). Już wcześniej zdarzały sie przerwy w dostawie internetu przez router, jednakże jego wyłącznie pomagało. Jednak dziś przez cały dzień zrywało mi łącze, mimo że na komputerze wyświetlało sie, że wszytsko gra. Na routerze jednak dioda z białej (czyli jak jest ok) co chwile zmieniała sie czy migała na czerwono (czyli nie ma). Wyłączałam, resetowałam,wyczyściłam kompa, nic nie pomagało.W końcu pod wieczór zirytowana zadzowniłam na infolinię. Po długim czekaniu, łączeniu, wybieraniu jakiś numerów, odebrał konsultant, miły, oczywiście chciał mi wcisnąc jakąś ofertę, nie dałam się, przyznał, że widzi, że jest problem i przełączył mnie do kogoś innego. Znowu czekam...czekam...w końcu odezwała sie pani, tez miła, tez chciała mi coś wcisnąc, nie dałam sie i jedyne co się dowiedziałam, że zostało zgłoszenie wysłane technikom i do 24h mam miec odpowiedz....i tyle. Podsumujmy: dalej mam problem z internetem i nie moge normalnie pracować, a mało tego, za niezałatwienie sprawy, muszę jeszcze bulić 12 zł, bo oczywisce netia nie ma bezpłatnej infolinii...nawet dla jej klientów. :/