Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Kolejna reklamacja, znowu problem z nie naliczeniem punktów w programie PAYBACK .Tym razem nie za premiowane były zakupy na stacji BP (Warszawa, Grochowska)Sytuacja była zdublowana.Cóż walczę.Najpierw ustalam gdzie mam się reklamować.Piszę do BOK PAYBACK, odpowiadają że sprawę mam zgłosić w BP osobiście.Nie mam czasu, postanawiam napisać @ ( adres wyszukuję na stronie www).Trochę to trwa, piszę drugi raz.W końcu odpowiedź.Punkty zostały mi naliczone.Chyba tyle ile powinno być.Nie pamiętam ile gdyż część to były e-kupony.Tak czy owak można powiedzieć że ostatecznie jestem usatysfakcjonowana choć złości mnie że punkty nie zostały naliczone od razu, trzeba pilnować bo nie prawidłowości są notoryczne ( a może to ja mam wyjątkowego pecha?)/Długi czas rozpatrzenia reklamacji też mnie niezadawala.Graniczne pozytywnie.