Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Wchodzę do sklepu Tesco w Grójcu, na pierwszy rzut oka, schludnie, dość czysto, dużo osób robi zakupy, dużo pracowników chodzi po sklepie. Zaczynam więc robić zakupy, jednak już na samym początku nie jestem zadowolony, towar na półkach poprozrzucany, nie mogę znaleźć produktów. Widze tylko pracowników, którzy kręcą sie po sklepie nie mając pracy, bo ani nie układają towaru tylko sobie chodzą, ale żeby podeszli uporządkować rozrzucone produkty, niestety nie podeszli. Idę dalej, podchodzę o artykułów spożywczych, a co tam znajduje? Pastę do zębów, ale nic, najwyrażniej pracownicy nie zauważyli mimo, że jest ich dużo i nic nie robią. Szukam pewnego produktu, którego nie mogę znaleźć, pytam wiec przechodzącego pracownika gdzie mogę znaleźć ten produkt, pracownik powiedział, żebym podszedł do następnej półki i tam go znajdę i poszedł, nie poczekał czy chcę zapytać o coś jeszcze. Zrobiłem zakupy, poszedłem do kasy, żeby zapłacić. Pani na kasie, na pierwszy rzut oka sympatyczna, powiedziała dzień dobry, oczywiście zapytała czy posiadam karte stałego klienta, odpowiedziałem że nie. Pani zaczeła liczyć produkty i powiedziała, jaką kwotę muszę zapłacić, natomiast nie zaproponowała mi abym taką kartę założył i nie powiedziała, co z tego tutułu mogę dostać lub na czym zaoszczedzić. Zapłaciłem, wyszedłem ze sklepu. Stanowczo nie polecam tego marketu.