Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Po świętach zauważyłem pęknięcie szyby w moim kominku. Poszukując szybki na wymianę , po kilku bezskutecznych próbach dotarłem do sklepu Castorama w Zielonej Górze. Podszedłem do punktu obsługi opodal stoiska z kominkami, piecami. Obsługujący mnie sprzedawca, stwierdził, iż sklep nie prowadzi takiego asortymentu ale mógłby spróbować mi pomóc i poszukując możliwości zamówienia takowej u producenta bądż w hurtowni. I faktycznie odnalazł katalogi i w nich kilka ofert, następnie przedstawił mi te oferty jednocześnie doradzając na co powinienem zwrócić uwagę min doradzając mi zakupienie szyby samoczyszczącej. Umówił się ze mną , iż po nawiązaniu kontaktu przekaże mi telefonicznie uzgodnienia celem podjęcia decyzji w kwestii zakupu. Faktycznie następnego dnia zatelefonował, przekazując mi szczegóły w tym cenę, sposób i termin dostawy. Sfinalizowaliśmy ten zakup, byłem bardzo zadowolony wiem też że sprzedawca pomagając mi w takim zakresie wykroczył poza zakres obowiązków, był bardzo przydatny i uprzejmy.