Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Expander
Treść opinii: Witryny do lokalu czyste (szklane), drzwi również. Po wejściu do lokalu równo o godz 14:00 poczekałam na inicjatywę ze strony obsługi. Usłyszałam niemiłe: "Proszę!" Nie mając pewności, czy chodzi o nazwisko czy dowód zapytałam: "Ale o co Pani prosi?" Usłyszałam: "No przecież Pani tu weszła!" Odpowiedziałam "Tak, byłam umówiona". Pani w punkcie obsługi Klienta nie uśmiechała się, ale zapytała o nazwisko i kazała poczekać. Usiadłam, czekałam około 10 minut na pojawienie się doradcy. W międzyczasie obie Panie z punktu obsługi poszły na salę razem z innym doradcą finansowym i bardzo głośno rozmawiali przy jednym z biurek. W tym czasie oprócz mnie na sali był jeszcze jeden Klient. Po 9-10 minutach zostałam zaproszona do doradcy. Spotkanie miało trwać do 60 min. Nie zaproponowano mi nic do picia, więc poprosiłam o wodę- dostałam w plastikowym kubeczku. W biurze było bardzo gorąco, mimo że kurtkę zostawiłam w poprzedniej sali. Doradca uprzejmy, zbierał dane według formularza. Zadawał pytania, ale nie zawsze odpowiadał na moje ('Jakie opcje kredytu są dla Pani ważne poza marżą?" "A jakie są możliwości do wyboru?" "A jakie opcje kredytu są dla Pani ważne"). Na końcu musiałam podpisać dokument - zgodę na reprezentowanie mnie przez Expandera, mimo tego, ze doradca na spotkaniu nie przedstawił mi ani jednej konkretnej oferty banku. Musiałam również podpisać, że dane podane m.in. w przekazanych dokumentach są zgodne z prawdą i znana mi jest odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych. Nie jest mi znana, więc zapytałam doradcy, żeby mnie poinformował jakie są konsekwencje. Odparł, że sama powinnam wiedzieć, bo nieznajomość prawa mnie nie usprawiedliwia. Nie chciałam podpisać tego punktu, ale doradca naciskał, więc podpisałam. Poprosiłam o ksero dokumentu, dostałam bez problemu razem z wizytówką. Spotkanie trwało około 45 minut. Doradca nie zaproponował mi konkretnej propozycji, obiecał się skontaktować jak zdobędzie informacje odnośnie możliwości kredytowania nieruchomości.Wiedzę konsultanta oceniam pozytywnie, jednak poza podpisaniem zobowiązań nie uzyskałam rzetelnej informacji, jakie są możliwości. Nie otrzymałam żadnych notatek, teczki. Doradca pożegnał się ze mną w pomieszczeniu biurowym. Przy wyjściu jako pierwsza pożegnałam się z pozostałą obsługą punktu.