Opinia użytkownika: Małgorzata_2009
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: 28 stycznia wybrałam się na zakupy do dobrze znanego mi sklepu obuwniczego Deichmann w Kaliszu. Po wejściu do sklepu od razu zostałam zauważona przez panie pracujące przy kasie, kobiety mile mnie przywitały. Sklep wyglądał czysto, na tyle sklepu odbywały się prace magazynowe. Podeszłam do półki z kozakami, wyszukałam interesujący mnie model, w tym czasie jedna z pracownic sklepu która mnie wcześniej przywitała spytała czy może mi w czymś pomóc. Ja chętnie się zgodziłam pokazując jej dany model i poprosiłam o poszukanie interesującego mnie rozmiaru. Kobieta z łatwością go znalazła. Gdy przymierzałam obuwie bacznie mnie obserwowała oraz pochwaliła mój wybór. Mimo sporego ruchu w sklepie i wielu zaobserwowanych prac magazynowych kobieta była dyspozycyjna dla wszystkich klientów sklepu. Będąc przy kasie kasjerka dość nachalnie polecała mi środki do pielęgnacji obuwia, co powodowało zwiększenie się kolejki. Ja odmówiłam ich zakupu, zostałam wtedy poinformowana że buty bez zabezpieczenia będą się szybciej zużywać. Otrzymałam resztę wraz z paragonem i zostałam pożegnana z uśmiechem.