Opinia użytkownika: Agata_923
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Sklep jest łatwo zauważyć i dojść do niego. Pomimo mrozu w pomieszczeniu jest bardzo ciepło i słychać przyjemną muzykę. Od razu rzucają się w oczy artykuły szczególnie promowane, można też wyraźnie dostrzec podział produktów według producentów, płci i wieku klienta, a nawet według poziomu cen, co bardzo sprzyja klientom o różnych możliwościach finansowych. W zasadzie wizyta polega na samoobsłudze, jednak na wyraźną prośbę można też skorzystać z pomocy personelu. Nie jest to jednak łatwe, bo trudno znaleźć kogoś między regałami, a wszyscy pracownicy wyglądają na zajętych. Personel jest miły i pomoże znaleźć określony produkt, jednak nie zajmuje się doradzaniem. W zasadzie cala wizyta i zakup mógłby się odbyć bez ani jednego słowa. Wyraźnie widać, gdzie można zapłacić i odbywa się to szybko i wygodnie. Przy samym zakupie proponuje się odpowiednie dodatki do dbania o obuwie. Da się jednak zauważyć, że przy pytaniu klienta o sposób ich działania, odpowiedzi personelu są nieprecyzyjne i improwizowane, co poddaje w wątpliwość rzeczywistą potrzebę zakupu proponowanego produktu. Klient musi też sam zapytać o warunki reklamacji, w przeciwnym razie nie uzyska informacji na ten temat.