Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: MPK Lublin

Treść opinii: W zimowe popołudnie udałam się na zakupy do w/w drogerii w celu dokonania reklamacji towaru.Kilka dni wcześniej zakupiłam tam farbę do włosów.Okazało się,że tubki z kolorem były podmienione i w opakowaniu był zupełnie inny kolor.Tak właśnie wyjaśniłam to kierowniczce sklepu okazując przy tym dowód zakupu.Poprosiłam ją o wymianę farby na właściwą.Nie było to nic wielkiego ale Pani Kierownik była tym wręcz oburzona.Co śmieszniejsze usłyszałam jak mówi do swojej pracownicy: - Mów za mnie bo ja już nie mogę.Wydawało mi się dosyć zabawne bo ta osoba zupełnie nie nadaje się do wykonywania powierzonych jej obowiązków.Druga obserwacja dotyczy zachowania kierowcy autobusu.Autobus zajechał na przystanek,skierowałam się do przednich drzwi ale ku mojemu zdziwieniudrzwi się nie otworzyły.Był to autobus z zewnętrznym przyciskiem więc go użyłam.Wygląda na to ,że kierowca celowo je zablokował.Może obawiał się,że wiatr go zawieje.No cóż pomyślałam sobie- może to jakaś awaria.Jednak gdy jechałam widziałam,że drzwi otwierały się normalnie.Doszłam więc do wniosku,że Pan Kierowca wybierał sobie osoby ,które mają wchodzić przodem według swojego uznania.