Opinia użytkownika: Patrycja_115
Dotycząca firmy: Weltbild
Treść opinii: Do sklepu Weltbild weszłam ze względu na atrakcyjne ceny, które kuszą w okresie wyprzedaży. Pierwszy raz byłam w piątek (3 dni wcześniej). Panował tam straszny bałagan. Jedynie stoiska z książkami były zachowane w pewnym porządku. Część półek była pusta, na innych znajdował się nadmiar towaru, sporo artykułów nie posiadało cen. W sklepie znajdowało się bardzo dużo klientów, żeby dowiedzieć się ceny produktu trzeba było stać w kolejce. Sprzedawcy znajdowali się w trakcie dostawy, której nikt nie rozpakowywał. Dużo klientów pytało się o dostępność niektórych artykułów, ale na ogół odpowiedzią było: "chyba już nie ma", albo "może przyszły w dostawie, ale na razie jej nie rozpakowaliśmy". Obsługa starał się być miła i odpowiadać na każde pytanie, ale można było dostrzec zniecierpliwienie. Sama byłam zainteresowana jednym z artykułów które ktoś wykupił przede mną, licząc na to, że może przyszły w dostawie postanowiłam przyjść w poniedziałek, dając czas pracownikom na rozpakowanie kartonów. Owszem, zauważyłam kilka nowych rzeczy, sporo dalej bez ceny, nie wszystko było dalej rozpakowane i dalej panował straszny bałagan i było dużo ludzi. Rozumiem, że w tak dużym ruchu ciężko jest każdemu dogodzić, ale widać tutaj brak organizacji co zniechęca do zakupów. Dzisiaj kartony z częściowo rozpakowanym towarem, część pustych, stała na sklepie utrudniając przejście. Na sklepie tylko 2 sprzedawców tak jak w piątek. Jednak były inne osoby i tym razem jedna z dziewczyn potrafiła podać cenę towaru dzięki czemu nie trzeba było stać w kolejce i robić sztucznego tłumu. Doceniam ofertę cenową firmy, ale warunki w jakich się robi zakupy są bardzo zniechęcające i zdecydowanie za mało personelu pracuje w tym sklepie. Nie mam czasu chodzić codziennie do sklepu i sprawdzać czy może udało się wyłożyć cały towar z dostawy. Mimo wszystko obsługa starała się być miła, co może nie do końca im się udawało, ale za chęci należy się plus.