Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Topaz
Treść opinii: Coraz częstsze zakupy w sklepie pod szyldem Topaz skłoniły mnie do zainteresowania się bliższego i uważniejszego przyjrzenia się karcie stałego klienta tej sieci.A jak najłatwiej mogę to zrobić.Oczywiście zaglądając na firmowe www Strona zdaje się być ok.Ładna, zgrabna czytelna.Chwila moment i na lewym marginesie odnajduje odnośnik w który klikam.Mam całą in plusową ofertęTalon Elektroniczny – elektroniczny talon towarowy dla firm i instytucji.Talon Towarowy – papierowy talon towarowy dla firm i instytucji.Karta Partnera – oferta dla firm i instytucji wykorzystujących fundusz socjalny.Karta Żywieniowa – system finansowania posiłków i napojów dla pracowników firmy.Program Lojalnościowy – kupuj, zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody.Topaz Gold – połączenie karty kredytowej z kartą lojalnościową.Wybieram i klikam w program lojalnościowy.Jest on dokładnie opisany co i jak.Jednak się rozczarowuję gdyż miałam nadzieję że będę mogła zdalnie tą kartę zamówić.Jednak nie ma żadnego formularza.Cóż czas i pora najwyższa na konkretną decyzje i zapytanie się o kartę w sklepie.Jednak nie możność zdalnego zamówienia owej karty to na minus.