Opinia użytkownika: Agnieszka_3398
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Otwarte dwie kasy, do obu kolejka. Stanęłam w jednej z nich (jako czwarta) i czekałam na swoją kolej. Jeden z klientów stojących przede mną rozmyślił się i chciał wycofać część zakupów (cena towaru okazała się wyższa niż sądził). W tym celu kasjerka zawołała koleżankę, która ma kluczyk niezbędny do wykonania czynności wycofania zakupów. Po dłuższej chwili oczekiwania, pojawiła się pani z kluczykiem. Kasjerka nie wiedziała jak wycofać produkty, więc pani z kluczykiem udzieliła jej wskazówek. Niestety wskazówki okazały się niewystarczające, bo pomimo 3 prób nie udało się kasjerce wycofać produktów. Koniec końców panie anulowały cały rachunek i kasjerka ponownie kasowała wszystkie zakupy klienta. Cała ta operacja trwała kilka minut i spowodowała moje zniecierpliwienie. W tym czasie kolejka do kasy wydłużyła się do 10 osób, jednak nie otwarto dodatkowej kasy.