Opinia użytkownika: Błażej_30
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Wizyta w salonie Plusa związana z przedłużeniem umowy przez mojego tatę to była prawdziwa "męczarnia" dla nas. Znam ten salon bardzo dobrze i po raz kolejny zadaje sobie pytanie "Jak to jest możliwe, że ten salon sie jeszcze utrzymuje”. Wygląd salonu standardowy, dwa stanowiska obsługi klienta, po jednej stronie gabloty z telefonami dla zwykłych użytkowników po drugiej telefony i oferta dla firm. Wszystkie telefony schowane są za szybą, nie można ich włączyć, dotknąć. Obsługą zajmowali się dwóch pracowników ubranych w firmowe stroje. Jeden z nich zaprosił nas do stolika, zapytał o cel wizyty. Niestety potem było już gorzej. Mój tata nie ma wielkich wymagań, praktycznie chciał tylko przedłużyć umowę, dostać prosty telefon i szybko wyjść z salonu. Niestety sposób prowadzenia rozmowy, obsługi klienta był tak słaby ze szybko wyszliśmy z salonu zawiedzeni. Pracownik podał nam ceny telefonów z najniższej półki. Ceny te podane zostały szybko bez prezentacji telefonów. Po krótkiej chwili poprosiliśmy o pokazanie jak działa telefon. Pracownik długo działałby ten telefon uruchomić, podał nam go i czekał aż skończymy go używać. Nie zostały nam podane żadne cechy telefonu, pracownik zupełnie nie wykorzystał naszego zainteresowania ofertą. Jako, iż drugiego modelu, którym byliśmy zainteresowani nie było na sklepie to wykorzystaliśmy ten fakt, by wyjść z salonu i udać się do innego.