Opinia użytkownika: Błażej_30
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Koniec umowy telefonicznej z operatorem to dobry moment by odwiedzić salon Tmobile i zorientować się w ofercie. Salon, który odwiedziłem to salon Tmobile mieszczący się w centrum handlowym Silesia. W salonie nie było tłoku, obsługa klienta zajmowali sie dwaj pracownicy, młody chłopak i dziewczyna. Oboje byli ubrani w firmowe stroje, posiadali identyfikatory. Po moim wejściu zostałem przywitany słowami "dzień dobry" przez pracownika. Pracownik podszedł do mnie i zapytał czy może w czymś pomóc. Przedstawiłem sytuacje, iż kończy mi sie umowa i szukam możliwości przedłużenia. Pracownik zaprosił do stanowiska i poprosił o podanie numeru telefonu. Jako, iż umowa jest na moja mamę to musiałem podać hasło abonenta? Pracownik przejrzał moje konto potwierdził, iż mogę już podpisać nowa umowę i przedstawił mi nowe możliwości. Na początku zostałem zapytany o preferencje, co do telefonu. Odpowiedziałem, iż nie mam upatrzonego prosiłbym tylko o wydrukowanie cennika. Dostałem cennik, na którym pracownik rozpisał możliwości. Dostałem cenę abonamentu oraz dodatków, jakie mogę dostać od operatora. Niestety pracownik słabo zbadał moje potrzeby, wypytał jedynie o preferencje, co do telefonu. Oferta była standardowo dobrana. Pracownik nie zapytał czy zależy mi na smaczne czy może na minutach darmowych. Wizytę te potraktowałem, jako poglądowa do tego by rozeznać się powoli w możliwościach na rynku.