Opinia użytkownika: Błażej_30
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Kolejną wizytę w salonie Plusa z moim tatą celem podpisania umowy odbyłem w okresie przed świątecznym. Celem wizyty był wybór nowego telefonu dla taty i przedłużenie umowy w taryfie mix. Tata był zdecydowany na daną taryfę, potrzebowaliśmy tylko wybrać odpowiedni model telefonu. Salon Plusa prezentuję się w centrum handlowym 3 stawy bardzo dobrze. Jest on otwarty dla klientów ( brak drzwi). Na dwóch ścianach są otwarte gabloty wystawowe gdzie można obejrzeć telefony i poczytać specyfikacje danego modelu. W salonie przy dwóch stanowiskach klientów obsługiwały dwie pracownice. Były to młode dziewczyny, posiadały identyfikatory. Jedna z pracownic zaprosiła nas do stanowiska i spytała, w czym może pomóc. Przedstawiliśmy swoje oczekiwania i poprosiliśmy o prezentacje telefonów gdyż chcieliśmy zobaczyć, które najlepiej będą pasować mojemu tacie. Pracownica przyniosła telefony przedstawiła ich zalety i pozwoliłabyśmy sobie je obejrzeli. W tym momencie zaobserwowałem dziwny nawyk u pracownicy. Ilekroć nie pytaliśmy o coś i sami rozmawialiśmy pracownica bawiła się swoimi paznokciami patrząc na nie intensywnie. Nawyk ten był naprawdę bardzo irytujący. Szybko podjęliśmy wybór i czekaliśmy na finalizację umowy. Dostaliśmy niezbędne papiery, pracownica wypełniła kartę gwarancyjną, zapakowała telefon i oddała go nam. Zakończenie transakcji były bez zarzutów. Salon prezentował się dobrze, było czysto, obsługa merytoryczna była bardzo dobra. Na minus zachowanie pracownicy, o którym pisałem oraz fakt, iż komputer pracownicy był skierowany w naszą stronę, przez co mogliśmy widzieć wszystkie operacje, jakie pracownica przeprowadza na koncie.