Opinia użytkownika: Daria_282
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Udałam się do siedziby Banku WBK w celu uzyskania informacji o możliwości przyznania mi debetu na koncie. Na rozmowę z konsultantem czekałam około 10 min, ponieważ do dyspozycji petentów było dostępnych tylko dwóch doradców. Kiedy zwolniło się miejsce Pani uprzejmie zaprosiła mnie do siebie. W celu weryfikacji danych poprosiła o dowód osobisty i zapytała o cel mojej wizyty. Po krótkiej rozmowie odnośnie celu i wielkości debetu doradziła mi jednak kredyt gotówkowy, gdyż on w moim przypadku był najbardziej korzystny. Dokładnie wytłumaczyła sposób i zasady kredytowania. Wyliczyła całe zestawianie kredytu, które wydrukowała i dała mi do przemyślenia. Przy tłumaczeniu nawiązywała do własnych doświadczeń kredytowych "ze swojego podwórka". Doradcą była Pani w wieku około 50 lat, w krótkich ciemnych włosach i okularach. Ubrana była schludnie w białą bluzkę i żakiet. Ogólnym zachowaniem i ubiorem wzbudzała zaufanie. Jedyną rzeczą do której mam zastrzeżenie było to że przy weryfikacji danych osobowych Pani zwróciła się do mnie na Ty, po czym szybko przeprosiła i zwróciła się na pani. W siedzibie banku było bardzo czysto i panował ogólny porządek. Stąd przyznanie najwyższej oceny.