Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: klientka_7

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Kilka osób już wyraziło tu swoje negatywne odczucia w związku z brakiem jakiejkolwiek reakcji ze strony JO i nie stworzeniem po Nowym Roku zapowiadanego nowego "czegoś" dla super obserwatorów. Przyłączam się do tych negatywnych ocen i też już powoli tracę nadzieję na start jakiegoś nowego, lepszego, elitarnego klubu obserwatorów.Zauważyłam natomiast ciekawą rzecz i to pozytywną. Gdy nagle skończył się KSO, wiele osób piszących setki opinii na min. 300 znaków (które nic nie wnosiły, a były pisane tylko po to, żeby zdobyć łatwe pieniądze lub nagrody rzeczowe) nagle umilkło i już nie piszą byle czego, bo nie ma nagród, więc nie mają motywacji. Pojawiły się zaś nowe osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z portalem JO i piszą prawdziwe, rzetelne obserwacje. Nie ma też już nagminnego kopiowania cudzych obserwacji. Gdy nie ma KSO i nie ma nagród, poprawiła się jakość pisanych obserwacji! Czyli, patrząc z boku, można odnieść wrażenie, że są tu jeszcze ludzie, którzy potrafią pisać dla samej przyjemności podzielenia się swoimi obserwacjami i dla nich nagrody mają mniejsze znaczenie.Owszem, przyznaję, że ja też chętniej zamieszczałam swoje obserwacje, gdy mogłam otrzymać za nie jakiś bonus, ale przecież dzięki tym naszym obserwacjom VSC ma bez wysiłku tysiące opinii o danych sklepach, placówkach i to bez ponoszenia kosztów na badania tajemniczego klienta. Bo to my obserwatorzy wykonujemy w pewnym sensie pracę dla JO i VSC - odwiedzamy jakiś sklep podczas naszych zwykłych zakupów i wystawiamy tu na portalu opinię, a VSC ma z tego korzyści. Więc to chyba naturalne, że chcielibyśmy za tę swoją pracę otrzymać jakieś podziękowanie, a nie tylko mieć satysfakcję ze znaczka Super Obserwatora.