Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Szanowni Państwo. Jestem zdruzgotany determinacją tego banku do wciskania klientom swoich nowych ofert. Dwa dni temu zadzwoniła do mnie Pani z BZ WBK i próbowała wcisnąć mi kartę kredytową lub ubezpieczenie sugerując mi, że nigdy nie wiadomo co może się w życiu przydarzyć. Grzecznie odmówiłem tej Pani, jednak kobieta dalej drążyła temat i nie w sposób było jej spokojnie wytłumaczyć że nie jestem zainteresowany jakąkolwiek ofertą. Upartość i zawziętość by mi coś sprzedać spowodowała, że Pani ta wyprowadziła mnie z równowagi, a rozmowa przeobraziła się w mój monolog, który miał na celu złożenie skargi na działania banku WBK. Dla mnie osobiście jest to nie dopuszczalne, żeby spokojnemu zwykłemu klientowi dzwonić na prywatny telefon i tak uparcie chcieć coś sprzedać. Sytuacja nie była by na tyle dziwna, gdyby to był pierwszy telefon, lecz to już któryś raz z kolei dzwonią i wciskają swoje wspaniałe oferty. Mało tego atakują nie tylko telefonicznie, lecz za każdym razem, gdy wpłacam pieniądze wciska mi się jakiś produkt. Dodatkowo przy logowaniu do serwisu BZWBK24 wyskakuje za każdym razem wielka reklama utrudniając wejście do serwisu.. Jestem w szoku jak natrętny staje się ten bank. Takie działanie jak dla mnie powoduje, że tracę dobre zdanie o banku.